wtorek, 10 grudnia 2019

Soliści i chór

Witam wszystkich najcieplej i najserdeczniej :-)
Dziś pojawiam się tu w asyście nie byle jakiej... bo z zastępem skrzydlatych wysłanników :-)
Część już wyfrunęła w świat i do zbiorowego zdjęcia się nie załapała. Sympatycznie i szybciutko się je plotło. Podoba mi się ich eteryczność, lekkość, finezja formy.
Nitka w kolorze śmietankowym. 
Tu solista:


Nie mogłam się zdecydować... jak zwykle... na którym tle zaprezentować motyw, więc wklejam obie propozycje...


Niżej zastęp lub chór, jak kto woli:



A tu w choineczkę się ułożyły... bo przecież to na niej wśród gałązek igrać będą i pląsać :-)


Raz jeszcze, gotowe do lotu...



I na koniec aniołek eksperymentalny, bo upleciony z nitki syntetycznej w kolorze złotym i nieusztywniony. Myślę, że z takim wiotkim dołem sukienki też całkiem nieźle, choć bardziej frywolnie się prezentuje... Jak sądzicie?


Bardzo polubiłam swoje nowe szydełko clover. Jest dla moich sfatygowanych i obolałych stawów idealne. Leciutkie, poręczne, z elementem antypoślizgowym i bardzo dobrze wyprofilowaną główką. Nie wpija się w rękę i nie tworzy odcisków na palcach. Polecam z czystym sumieniem :-)


Wszystkim życzę radosnego oczekiwania w ten niezwykły czas :-)

23 komentarze:

  1. Przepiękne ozdoby! Moje dzieci mają akurat konkurs na aniołka w przedszkolu. Chyba się zainspiruję... Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny i eteryczny zastęp anielski!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten anielski chórek:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam zaległości na Twoim blogu (na innych też). Anielski chór zachwyca oryginalnością szat, brodate dziadki pocieszne niezwykle, szczurek taki kochany, że aż się chce go przytulić i jeszcze przystojne Michały na lnie haftowane! Wszystko przepiękne, aż dech zapierające! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne w swojej prostocie:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący chór aniołów.
    Pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wdzięczny chórek. i wzór też chyba wdzięczny. Falbanka przy sukience od nowe nitki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Olu.
      Głowa i skrzydełka razem. Odcinamy nitkę. Potem pętelki z czterdziestu oczek. Odcinamy nitkę. Łączymy pętle dwoma rzędami falbanki i już.

      Usuń
  8. Prawdziwy zastęp anielski wydziergałaś ;) Śliczne te aniołeczki. Na choince będą się cudnie prezentowały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne te aniołki. Pięknie będą wyglądały na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Boziu, jacy cudni Pomocnicy z niebios. Aniu, chylę czoła, przed talentem Twym :)
    ps. próbowałam kiedyś zmierzyć się z tym aniołkiem, chyba nawet gdzieś mam zdjęcie takiego nieudanego. Może jeszcze raz, jeszcze kiedyś...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny anielski zastęp i ten we frywolnej sukience też. Podziwiam wzór, mistrzowskie wykonanie i sposób prezentacji. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chór jest piękny, mimo że śpiewu nie słychać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne Anioły! Anielskie zastępy na choince będą pięknie się prezentować :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądają te kiecki. No, a anielska choinka to już majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne aniołki,wspaniale będą zdobiły choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te aniołeczki - wintażowe, rustykalne, prawidziwe świąteczne. Jestem pod wrażeniem jak je ślicznie zblokowałaś, sukienieczki mają idealne! Pokaż je nam jeszcze na choince, jeśli możesz :)

    Super, że masz szydełko clovera, najważniejsze to cieszyć się z jego użytkowania. To są fajne szydełka :) kupiłaś cały komplet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Choinkę ubiera się u mnie dopiero w Wigilię. Pokażę :-)
      Komplet mam tych kolorowych - tęczowe i pastelowe :-)
      Są świetne, jestem nimi zachwycona :-)

      Usuń
  17. Angielski chór będzie wyglądał zjawiskowo na choince. piękny wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne aniołki, mi podobają się obie wersje usztywniona i nie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też niedawno zakupiłam to szydełko i jestem zaskoczona wygodą stosowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)