czwartek, 12 maja 2022

Wiosenne impresje XXX i pstryki

 Witajcie najmilsi :-)

Wiosenne odurzenie zapachami, barwami, świeżością traw, rzepakiem, mniszkami, niezapominajkami, magnoliami, wisterią, owocowym kwieciem, pigwowymi krzewami... zawładnęło mną bez reszty i trzyma :-))







Stąd i na moim tamborku wiosenne impresje. Tulipanowe, zajęcze i żabie! Kto zagląda na Fb, ten widział. Kto nie, temu zdradzę, że zielnikowe tulipanki są już na finiszu, a dwa zające czekają, żeby kicnąć na poduszki! Dziś jedynie zapowiedź tulipanów, bez sesji, ale w słonku; a już niebawem, mam nadzieję, w pełnej krasie :-)

Och, jak ja długo dojrzewałam do tych tulipanów! Ale porzekadło: co się odwlecze, to nie uciecze, pięknie mi się sprawdziło i oczy moje sycą się tymi cudnymi, pastelowymi barwami brzoskwini, żółci i różu :-)

Oczywiście w planie są dalsze karteczki: na pewno mimoza i magnolia... i waham się pomiędzy piwonią a glicynią i hortensją... No i seria owocowa: poziomki, maliny, jabłka i wiśnie... a i porzeczki kuszą, więc być może w prezencie dla kogoś ;-) Żeby tylko życia starczyło :-D


...a jeszcze 28. kwietnia było tak:


To chyba całkiem przyzwoite tempo, prawda?
W tej chwili zostało mi trochę kreseczek i napisy.
Myślę, że jutro będzie finito ;-))

I oczywiście nie omieszkam się pochwalić całością. 

A tymczasem pozdrawiam majowo... Oj, chciałabym, żeby maj królował przez cały kwartał :-))


Bywajcie i trzymajcie się zdrowo.

Moc serdeczności dla Was.

Chranna

6 komentarzy:

  1. Piękne wprowadzenie do haftu jaki pokazujesz☺️zdjęcia są prześliczne jak i sam haft.Jestem ciekawa całości 😊.
    Dziękuję za słowa wsparcia i pocieszenia❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wiosna i haft wspaniały!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia z wiosennego ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające zdjęcia kwitnących drzew i rozkwieconych łąk!
    Aniu, życzę miłego weekendu i ukończenia cudnych Tulipanów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ja też zakochana w ciepłym i kwiecistym maju podziwiam kwitnące drzewa i kwiaty, a u Ciebie jeszcze xxx tulipany:) Cudne są w tych pastelowych barwach!
    Pozdrawiam cieplutko i mnóstwo uśmiechów ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jest teraz pięknie że by się chciało ciągle to wszystko uwieczniać na zdjęciach. Czekam na skończony haft :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)