poniedziałek, 17 grudnia 2018

Choinka 2018 - grudzień + podsumowanie zabawy

Witajcie, Kochani :-) 
W totalnym niedoczasie i zabieganiu szybciutko i bez marudzenia pokazuję, co w grudniu przygotowałam w zabawie u Kasi. Hafciki już znacie, po pojawiały się wcześniej, ale tym razem wrzucam gotowe karteczki, jak obiecałam. Na początek jednak zakładka do książki, jako dodatek do prezentu w tej właśnie postaci:







Jak wiecie, w grudniu powstały też trzy mikołaje, wianuszek z dziewuszką i czerwone autko. Wszystkie motywy trafiły na karteczki. Oto one:










I tu uwaga mała: biskupowi Mikołajowi zmieniłam napis, ale nie zdążyłam już zrobić nowej fotki...
I banerek grudniowy dla Kasi:



I wszystkie pozostałe karteczki.
Styczniowa:




lutowa:



marcowa:



i kolejne:









...październikowe:





i wreszcie listopadowe:









Zagospodarowałam jeszcze trzy maleństwa z ubiegłego roku, co spoczywały w pudełku:









Powstała też jedna bez haftu:


Uff... chyba dobrnęłam do końca :-)

Kasiu! Wielkie podziękowania dla Ciebie za zorganizowanie wspólnej zabawy. Gdyby nie Ty, nie udałoby mi się stworzyć tylu kartek. Nigdy w życiu! Ukłon i buziaki. Oczywiście piszę się w następnym roku :-)

W tym roku z premedytacją nie wybrałam na kartki żadnego bałwanka, bo nie spodziewałam się śniegu. A tu proszę...



To mój nowy sąsiad. Od trzech dni wystaje pod moim oknem. Bałwan jeden :-)))

Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem. Przeczytałam do ostatniej kropeczki. Gdy znajdę chwilkę,, napiszę słów kilka w odpowiedzi... A tymczasem zmykam do okołoświątecznej krzątaniny i życzę Nam wszystkim, byśmy nie potłukli sobie nosów, gdy wieczorem padać będziemy ze zmęczenia. To do tych, co na ostatnią chwilę wszystko zostawiają... jak ja... :-))
paa 

40 komentarzy:

  1. Aniu, pięknie wszystko wyhaftowane, wybrane najcelniej, jak tylko się da. Do tego jesteś mistrzem prezentacji. Jak wchodzę na Twoją stronę, to już wiem, że będzie to uczta dla ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, tu na prezentację zupełnie czasu nie było, choć pomysłów na nią moc. To wielka prowizorka, więc dziękuję tym serdeczniej!
      Buziole :-)

      Usuń
  2. Piękne karteczki, szkoda że ja nie mam daru do kartek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to masz inne. Każdy coś potrafi. A moje karteczki są skromne, proste i minimalistyczne w porównaniu z innymi, jakie podziwiam na blogach :-)

      Usuń
  3. Jestem pod przeogromnym wrażeniem - wszystkie twoje kartki są magiczne. Umiesz dobrać nieprzeciętne hafty i inne szczególiki. A jak pięknie je zaprezentowałaś!Jak to mawiają Francuzi: chapeau bas!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku, taka pochwała od Ciebie to jak order przypięty w Belwederze - (za właściwej prezydentury!) :-)))
      Dziękuję serdecznie. Twoje kartki to mistrzostwo. Ja... nie mam narzędzi innych niż gilotyna do cięcia, nożyczki i mata... :-(

      Usuń
  4. Wow, ale cudne.-) ile pracy wlozylas-( gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczę, że pracy było sporo przy nich, ale to właśnie daje mi radość :-) Dziękuję pięknie :-)

      Usuń
  5. Witam !
    Mam pytanie czy ew. można zamówić u Pani haftowaną kartkę - oczywiście już po świętach. Pozdrawiam.
    mmwol1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje karteczki są wyrazem moich uczuć i nie handluję nimi. Ale pięknie dziękuję za zainteresowanie :-)) Pozdrawiam cieplutko w ten grudniowy czas :-)

      Usuń
  6. Cudowności, uczta dla oczu, aż robi się cieplej na sercu, kiedy ogląda się takie klejnociki :) A już te dziergane szaliczki - wymiatają :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, Donko, za takie przyjęcie moich karteczek :-)
      Czasem zupełny przypadek decyduje o ostatecznym ich kształcie. Tak właśnie było z tym łosiem, co mu w prezencie szaliczek podarowałam, bo... zupełnie nie miałam pomysłu na oprawę hafciku :-))) Cieszy mnie, jeśli kartka się podoba. Jest troszkę nietypowa, ale w tym może jej urok ;-)

      Usuń
  7. Uwielbiam minimalizm na Twoich kartkach :) nic więcej im nie potrzeba, takie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ogromnie rada jestem :-) Mam nadzieję, że spodobały się miłym Adresatkom, do których trafiły. Wiem, niestety, że poczta w tym roku się nie spisała. Jak dotąd nie mam sygnału o tym, że wszystkie dotarły w miejsce przeznaczenia :-(

      Usuń
  8. Wow, niezła kolekcja, pięknych kartek. Rewelacyjne aż nie mogę się na nie napatrzeć, a zakładka - majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, Marto :-)
      Uśmiechy na twarzach Adresatek tych karteczek i tak miłe komentarze, jak Twój, są najlepszą nagrodą dla mnie za włożoną pracę :-))

      Usuń
  9. Tyle cudnych prac Aniu pokazałaś! Wszystkie śliczne, wyjątkowe, zrobione z niesamowitą dbałością o każdy szczególik. Dodatkowo zaprezentowane w wyjątkowy sposób. CUDA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, najserdeczniej Ci dziękuję. Wiesz... pewna refleksja pojawiła się w tym roku w związku z tymi kartkami... Ale mniejsza z tym... Cieszę się bardzo, że powstały, choć nie było łatwo.
      Postanawiam, że w tym roku pomyślę też troszkę o sobie :-)

      Usuń
  10. Przepiękne kartki zrobiłaś:)co jedna to ładniejsza:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi miło, Bożenko, że przypadły Ci do gustu :-)
      Dziękuję i serdecznie Ciebie pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Jak się ma hobby i niespokojne ręce, to nigdy nie ma czasu.
    A Twoje kartki są wyjątkowe. Masz dar to tworzenia wysmakowanych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, to balsam dla tych moich niespokojnych rąk... a bardzo się przydał, bo troszkę obolałe... :-))
      Dziękuję pięknie, Iwo :-)

      Usuń
  12. Przepiękne karteczki, hafty cudowne :). Dawno nie haftowałam, aż zatęskniłam za igłą i tamborkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja za szydełkiem :-))
      Dzięki wielkie, Małgosiu, za te miłe słowa :-)

      Usuń
  13. Aniu cudowności jak zwykle :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale ogrom przepięknych karteczek! :) Wszystkie mi się podobają bez wyjątku :D Ja to jestem z tych co zostawiają wszystko na ostatnią chwilę, a w tym roku jeszcze choróbsko się do mnie przyplątało i nie chce odpuścić :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pech, że tak w czas okołoświąteczny. Mam nadzieję, że wszystko już w najlepszym porządku!
      Dużo zdrówka Ci życzę i dziękuję bardzo za miły komentarz :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  15. Przepiękne kartki!
    Aniu, życzę Ci zdrowych. wesołych u wspaniałych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Edytko.
      Miło mi bardzo, że się podobają :-)
      I za życzenia też dziękuję pięknie :-)
      Z nowym rokiem wszelkiej pomyślności :-)

      Usuń
  16. Piękne kartki! Jak zawsze wybrałaś urocze wzorki! Wesołego i radosnego Świętowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej :-)
      Zawsze się staram, a jak wychodzi, to cieszy ogromnie :-)

      Usuń
  17. Przepiękne kartki.
    Życzę szczęśliwego Nowego 2019 Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie!
      Pięknie dziękuję i kłaniam się wdzięcznie, Tereniu. Niech będzie dla Ciebie prawdziwie szczodry i łaskawy ten nasz dziewiętnasty :-)

      Usuń
  18. Piękna kolekcja prac. Bardzo lubię Twoje kartki- mają swój niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, jeśli piszesz, że mają swój styl, to jest to dla mnie nie lada pochwała :-)
      Serdecznie dziękuję i uśmiecham się do Ciebie :-)

      Usuń
  19. Aniu Kochana polałaś tymi pięknymi haftami tyle miodu na moje serducho, że aż mi słów zabrakło.
    Ty wiesz, że kocham Twoje kartki miłością wielką, zachwyca mnie ich elegancja i piękno wykonania.
    Dziękuję z całego serducha za ten ogrom pracy, który włożyłaś w przygotowanie tych cudeniek.
    Najgorętsze jednak podziękowania za to,że zechciałaś wziąć udział w choinkowej zabawie. Mam nadzieję, że nie zabraknie Twoich pięknych kartek w kolejnej edycji :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, dziękuję Ci z serca za takie podsumowanie mojego udziału w Twojej fantastycznie przeprowadzonej zabawie. Z przyjemnością wezmę udział w następnej edycji. Ale nie wiem, czy będą to kartki. Pojawiła się pewna refleksja u mnie... Przez cały rok miniony nie pomyślałam ani raz o... sobie :-) Może czas to zmienić? Myślę o ozdobach choinkowych... tym razem na MOJĄ choinkę. Oczywiście na pewno karteczki jakieś też się pojawią, ale na pewno w mniejszej ilości. Zobaczymy, czy wytrwam przy tym postanowieniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)