środa, 21 marca 2018

Pierwsza kartka scrapbookingowa...?

No nie wiem, czy to, co tu zobaczycie, można tak nazwać :-))))
Ale co tam. Zrobiłam, to pokazuję :-)
Choć już wiem, że pozostanę jednak przy minimalizmie...
Jednak.
A moja kartka wygląda tak:



Blisko, coraz bliżej :-)













Obfotografowałam, bo z zadziwienia nie mogłam wyjść, że u mnie się zdarzyło...

A tu już powrót do bardziej oszczędnej formy :-)))












I chyba już więcej nie zdążę... no chyba żeby jednak za pięć dwunasta... 
Niestety... ciągle jestem w niedoczasie...
Pozdrawiam Was, kochani, najgoręcej...
I do sklikania :-)

16 komentarzy:

  1. Nie znam się zupełnie na metodach robienia kartek i mogę je jedynie ocenić jako laik :) To co widzę, bardzo mi się podoba :) Fajnie połączyłś różne materiały.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wyszło świetnie. Zarówno pierwsza, jak i druga karteczka bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, świetna grafika i bardzo ładne papierki wybrałaś do jej oprawy. Pasują też piórka i kwiatki. Z następnymi na pewno będzie łatwiej, choć przyznam, że i ja wolę tworzyć kartki w wersji minimalistycznej.
    A zajączek słodki i bardzo eko!
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączyłaś wspaniale różne materiały i wyszła prześliczna kartka. Ale i zajączek z jajkiem ma moc!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o kartki, to ja tego no,no fanką to ja nie jestem.Ale zając! No super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne karteczki:-)
    Ta zajączkowa jest przecudna, a i skrapkowa bardzo mi się podoba, wspaniale Ci wyszła:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło :)
    Ja nic nie mówię ale zobaczysz jeszcze Cię wciągnie :) Mnie wciągnęło na dobre i puścić nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, nie mam żadnych narzędzi ku temu... ale jeśli kiedyś, to na pewno minimalistycznie. Nie odnajduję się w takim takim przesyconym zdobnictwie :-)

      Usuń
  8. A mi kartka bardzo się podoba . Jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki! I tak zrobiłaś ich więcej niż ja w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna karteczka a ten królik uroczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawa wielkie! Podziwiam zawsze dziewczyny od scrapbookingu za umiejętność łączenia ze sobą tych wszystkich dodatków, nie znam się, nie umiem:) Bardzo podoba mi się Twoja pierwsza karteczka, nie za dużo, nie za mało i wszystko do siebie pasuje, bardzo fajny pomysł z tasiemką:) a druga baaaardzo ciekawa, fajny pomysł z jajem:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki fajne ,cudna ta grafika ale zając rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne obie!
    pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)