niedziela, 28 maja 2017

Drobiazgowo

I znów maleństwa u mnie. Dwa. W dalszym ciągu zagospodarowuję maleńkie skrawki kanwy. U mnie nic się nie może zmarnować. Trzeba było znaleźć odpowiednio małe motywy - przeznaczyłam je na karteczki, ale te będę robić hurtem, więc na razie tylko hafciki :-)
najpierw piernikowy:



teraz myszowaty:



A teraz biegnę do Was w odwiedziny. Ale zanim tam się wybiorę, chcę bardzo serdecznie podziękować za wszystkie miłe komentarze i serdeczności. Bez Was nic nie miałoby tu sensu :-)
pa

52 komentarze:

  1. Pierniczek słodki, z serduszkiem pełnym miłości :-)
    A myszowatego Margaret Sherry już znam, gościł i u mnie ;-)
    Miłej niedzieli, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, wiadomo, któż by nie znał tych słodkich myszek!
      Dziękuję i wzajemnie :-)

      Usuń
  2. Ależ urocze te maleństwa, myszka cudowna.Bardzo dobry pomysł na wykorzystanie takich małych fragmentów kany. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostały mi jeszcze dwa maleństwa do pokazania i będę miała spokój z tymi kawałkami :-)
      Pozdrawiam Cię, Aniu, serdecznie :-)

      Usuń
  3. Przeurocze maleństwa! Karteczki z nimi na pewno będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :-)

      Usuń
  4. Śliczne hafciki :) Też gdzieś mam świąteczne myszki od M.S., muszę przekopać szuflady i przygotować do haftu, żeby były gotowe jeszcze przed sezonem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haftowało się szybko i przyjemnie, choć backstitch wygodniej byłoby na lnie :-)
      Polecam :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą wizytę i komentarz :-)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :-)

      Usuń
  6. Myszowaty haft jest świetny. Biedna myszka będzie tak do grudnia stała ze skarpetą czekając na prezent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko leci :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Oba hafciki urocze, piernikowy wzorek bardzo by mi się przydał Aniu, mogę poprosić o wzorek, e-maila znasz, może bym go zdążyła do środy na zabawę u Ulki wyszyć,a myszkę to wiadomo każda hafciarka ją zna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę do Ciebie, Violu, żeby zobaczyć, jak wyszła Twoja kartka z piernikowym ludzikiem :-)

      Usuń
  8. Anuś, Ty faktycznie jesteś Czarodziejka! Jak cudny jest Twój piernikowy ludek, oj jak piękny. Mniemam, że robiłyśmy (też takowego posiadam) z jednego wzoru. Twój to radość i delikatność, i uśmiech w kolorach, mój przypomina zombie...
    Myszul cuuudność!
    Pozdrawiam cmokaśnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, troszkę zmieniłam kolory na intensywniejsze :-) Bo obie z córcią lubimy ciastka leciutko przypalone :-))) Ale pobiegłam do Ciebie i sprawdziłam - Twój pierniczek jest śliczny i w niczym temu ie ustępuje :-)

      Usuń
  9. Ja też mam taką manię,że zbieram wszystkie skrawki kanwy:)teraz się przydają na kartki:))superowe te hafciki:)ten z myszą chyba wyhaftuje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszy są ekstra! Haftuje się dość przyjemnie :-) A co do kawałków, to strrrraszna sknera ze mnie i nic u mnie zmarnować się nie może :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Krótko i na temat :-))) Dziękuję, Krysiu :-)

      Usuń
  11. Oba wzorki śliczne, dawno już mnie kusiły, teraz jak widzę realizację, to kto wie...;) Czekam teraz na twoje kartki z nimi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki będę robiła hurtem, mam bardzo mało materiałów i wprawy żadnej, więc pewnie jak zwykle - minimalizm bolesny :-)))

      Usuń
  12. Oba hafciki są świetne, ale ta myszka po prostu zawładnęła moim sercem - jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo :-) Też ją polubiłam :-)

      Usuń
  13. Ale słodziakowe te Twoje hafciki:) No śliczne są jak nie wiem co:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jest bardzo miło, że tak się o nich wypowiadasz :-)
      Uściski :-)

      Usuń
  14. Male, ale prześliczne hafciki! Myszka przesłodka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że optymistka! Liczy na gwiazdkę z nieba :-)

      Usuń
  15. Urocze hafciki! Kartki z nimi będą cudne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym podołała zadaniu :-)
      Dziękuję i pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  16. Ale będą pienne karteczki ! Oba hafciki są słodkie, no inaczej nie można ich określić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja tak mam, że u innych podziwiam surowość, a sama zabieram się za słodycz :-)))

      Usuń
  17. Śliczne maleństwa zwłaszcza myszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszka i mnie oczarowała, jak wszystkie, które zaprojektowała M.S.
      :-)

      Usuń
  18. Słodkie maleństwa, jestem bardzo ciekawa karteczek jakie z nimi powstaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jeszcze koncepcji, ale mam nadzieję na jaki taki efekt :-)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Czymże one wobec tego, co można podziwiać u Ciebie! Eh....

      Usuń
  20. Drobiażdżki, ale jakie urocze :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  21. super - sle moc pozdrowien :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)