czwartek, 20 października 2016

Uczę się od nich radości

Kochani, jestem pewna, że pamiętacie o Nich. Niebawem ruszamy z robótką. A kto jeszcze nie wie, nie przyłączył się, zapraszam :)
Uczcie się od Nich radości. To najradośniejsi ludzie na ziemi :)
Zobaczcie tylko, jak potrafią się cieszyć? Jaka gama pozytywnych uczuć! Czy ktoś z nas im dorówna?





JEST ROBÓTKA 2016 

KLIKNIJ NA BANER

Tu też możecie przeczytać ich cudowne charakterystyki, żeby wiedzieć, o czym każde marzy: DAMY KAWALEROWIE

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna inicjatywa :)
    Powiem szczerze, że kiedyś zastanawiałam się nad Szlachetną Paczką, ale przeglądając profile jakoś się rozmyśliłam :/ Jednak nie będę psuć atmosfery, ani mojego humoru po tym jak obejrzałam filmik u ciebie ;) Sama radość, a radość fana Reksia mnie urzekła! Bo i ja uwielbiam do dziś tę bajkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w to wchodze i w tym roku, niezwykła radosc przygotować dla nich przesyĺki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu dla organizatorek tej akcji. Piękne serca i to zarówno Pensjonariuszy Niegowa i darczyńców!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna akcjai super, że ją propagujesz. Muszę się bliżej przyjrzeć.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o moje zdanie Aniu, to uważam że to rewelacyjna inicjatywa !
    Myślę, że wiele osób po obejrzeniu tego filmiku...zdecyduje się pomóc tym fantastycznym osobom.
    Uściski przesyłając...upraszam uniżenie o Twój szybki powrót do robótkowej sfery !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło znowu u Ciebie zawitać i tak piękne przedsięwziecie! Znowu będę regularnie Cię odwiedzać :-) Pozdrawiam serdecznie ! Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Komitet Robotkowy tak bardzo wam dziekuje za tyle dobrych slow! Wzruszone jestesmy odzewem i tym, ze wracacie i przyprowadzacie innych. Ale nigdy nie zapominamy: bez Robotkowiczow nie ma Robotki! To sie dzieje dzieki wam! :* Sciskamy wszystkich razem i kazdego z osobna! kaczka i Bebe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)