czwartek, 17 listopada 2011

Kocham krzyżyki, ale...

... czółenkami też nie gardzę. A ponieważ sezon karteczkowy w pełni, plotę śnieżynki i wianuszki frywolitkowe, które wzorem lat ubiegłych wskoczą na kartki świąteczne. Dotychczas powstały trzy projekty z wykorzystaniem frywolitek naklejonych na organtynę. Wyglądały tak:




W tym roku planuję kolejne dwa projekty z wykorzystaniem zakupionego haftu maszynowego. Dlatego praca idzie pełną parą, bo czas ucieka...


 Tymczasem... 
...pada... pada... śnieg, ale mam nadzieję, że od tych moich śnieżynek nikomu zimno nie będzie, a może nawet wręcz przeciwnie - jakoś tak cieplej zrobi się na sercu, bo Święta tuż za progiem... Popatrzcie sami :)










 

Ale, ale! Zanim się pożegnamy, zobaczcie, co WYGRAŁAM!!!
W zabawie ogłoszonej przez Apuni wygrałam cudnego kotka! Oto Pan Kot w całej krasie:


Aniu, bardzo, bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w zabawie i za rozmarzonego kociaka, którego zechciałaś wykonać ku mojej wielkiej radości. Mruczy sobie teraz na półeczce z książkami :)))

26 komentarzy:

  1. Jakie śliczne! Jakie delikatne ale jakże skomplikowanie wyglądają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne frywolitkowe maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie one cuuuuuuuudne!!!Prawdziwe gwiazdki z bajki, ach! A kotka pięknego dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko prześliczne!! Prawdziwa mistrzyni z Ciebie. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe cudności zaprezentowałaś. Napatrzyć się nie mogę na te delikatne gwiazdeczki. A kotka wygrałaś ślicznego. niech Ci mruczy do ucha. pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko piękne :) Cudne kartki powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne gwiazdeczki.Bardzo mnie oczarowaly.Gratuluje umiejetnosci ich tworzenia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieżynki i karteczki są przepiękne:)A kociaczka gratuluję:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anulka, wpędzasz mnie w kompleksy :O) zwłaszcza te frywolne ;O)
    Ja muszę zrobic to o czym rozmawiałyśmy, a jakoś non stop coś innego sobie wynajduję ;O)

    OdpowiedzUsuń
  10. ożesz :) no i naszła mnie ochota na frywolne ozdoby :)) piękne gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz "zlote raczki" , podziwiam talent !
    Sle moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki! Jesteśmy absolutnie zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiałam wrzucić organtynę na google, bo nie wiedziałam, co to jest. Zawsze coś ciekawego się od Ciebie dowiaduję:-) Odcień granatu na kartkach jest wyśmienity i idealnie pasuje do frywolitek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękności :)
    No jestem oczarowana !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne i karteczki i gwiazdeczki! Takie misterne, delikatne, po prostu piękne! Chylę czoła przed Mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki cudne śnieżynki no i kociak przeuroczy ,gratuluję wygranej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful selfmade christmas decoration, hughs Anja

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne drobiazgi, misterne, każda inna, pięknie! Podziwiam, tym bardziej, że nie potrafię nic wyfrywolitkowac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie cudne frywolitki świąteczne! aż zaniemówiłam!!! masz prawdziwy talent to tych supełków, zazdroszcze ogromnie. bardzo bym chciała umieć robić takie śniezynki.
    wplecione koraliki przepięknie sie prezentują. formy frywolitek - przepiękne!

    kot - rewelacja! gratuluję wygranej :) sama bym nie pogardziła takim kocurem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne śnieżynki, a jak można takie cudeńko zrobić??pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne!!! Kociaczek też sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że śniegiem już u Ciebie posypało. U mnie na razie tylko kilka śnieżynek i dwa dzwoneczki, ale prace posuwają się do przodu :D Fantastyczny pomysł na kartki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Istne cuda,oczopląsu można dostać
    Powiem nieskromnie,że my Tarnogórzanki mamy
    talent :)
    Cieszę się,że tu trafiłam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Chranno, dziękuję za wizytę i przemiły komentarz na http://haftyoli.blox.pl/html - bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam, bo wspaniałości tu widzę. Zapraszam Cię po sąsiedzku, do bloggera ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i wracam do wertowania Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  25. Posypało ślicznym śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW!!!!!!!!!!
    Jestem zauroczona i brakło mi słów .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)