czwartek, 1 września 2011

Życie bez przyjaciół jest jak ogród bez kwiatów

W moim ogrodzie rosną piękne kwiaty. A na dowód tego pokazuję, co wyjęłam wczoraj z koperty przysłanej przez jeden z moich cudnych Kwiatów - Kingę:


Kinia niedawno wylicytowała na allegro bajecznie kolorowe bigle. No i jak to Kinia, natychmiast wyraziła chęć podzielenia się nimi ze mną :) 


Ale na tym nie koniec. Dostałam jeszcze magnes na lodówkę z sentencją, która posłużyła mi jako tytuł tego wpisu, bo oddaje dokładnie to, co Obie czujemy :)


Kinia nie byłaby jednak sobą, gdyby nie dorzuciła czegoś, co wykonała własnymi rękami. Z malutkiej, czarnej sakiewki, którą niestety dość niewyraźnie widać na pierwszej fotce, wyjęłam ku swojemu zaskoczeniu takie oto, prześliczne serduszko. Fotografowałam je na różne sposoby, żeby oddać jego urok i wydaje mi się, że najlepiej wyszło na jasnym, papierowym tle, choć w rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej! To tylko jedna z bardzo wielu technik, które opanowała ta niezwykła Dziewczyna:

Serduszko zdobi teraz jedną z moich torebek letnich i pięknie błyszczy w słońcu :)
Do tych wszystkich skarbów Kinia dołączyła cudną kartkę z Jej ulubionym motywem motylka:


Kiniu, Twoja przesyłka była niewątpliwie najmilszym akcentem wczorajszego dnia. Dostarczyła mi wiele radości i wzruszenia. Dziękuję z serca :)

3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)