poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Choinka 2019 - kwiecień

Dziękuję pięknie za komentarze miłe, zwłaszcza dla metryczki z myszką w poziomkach. Miło mi bardzo, że się podoba... bo mnie też. Jeszcze dwa razy przyjdzie mi ją haftować i to dla dorosłych kobiet - na prośbę ich mamy ;-)))

Tymczasem dziś przybiegam do Was z maleństwem - jak zwykle. Ale to maleństwo jednak sporo kolorów nitek zjadło. Karmiłam z przyjemnością. I z efektu jestem zadowolona. Choć krzyżyki coś koślawo wyszły, bo bez tamborka, na maleńkiej resztce kanwy. Chcę wreszcie pozbyć się zapasów, ale mam jej tak dużo, że jeszcze to potrwa. Gdy już wykończę, zamierzam haftować wyłącznie na lnie, bo kanwy szczerze już nie lubię :-(

Przedstawiam Wam jednego z czterech szczęśliwych bałwanków :-)
W tym hafciku podoba mi się efekt wypukłości nauszników, żywe kolorki i przejścia tonalne na śnieżnych kulach. 
Nie podoba mi się natomiast - i to baaardzo... - moja karygodna pomyłka. Bo niebieskie nitki miały być półkrzyżykami położone :-(
Zagapiłam się. Ale postanowiłam, że pruć nie będę. Może wyhaftuję tego jegomościa raz jeszcze, a wtedy już takiej omyłki na pewno nie popełnię.

Chcę wierzyć, że te nauszniki kryją wewnątrz słuchawki i bałwanek zasłuchany w cudnych dźwiękach... a szaliczek do kompletu dopasowany ;-)
Muzyka bardzo ważne miejsce w moim życiu zajmuje, dlatego tak to sobie właśnie wymyśliłam... i mój śniegowy meloman jako pierwszy spod igły wyskoczył :-)



Bałwanka zgłaszam w zabawie u Kasi - jak w tytule posta :-)



Pozdrawiam Was cieplutko w ten rozpadany dzień. Cieszę się, że wreszcie deszcz, bo ziemia spragniona.
Wasza Chranna

42 komentarze:

  1. Super bałwanek :-) Gdybyś nie napisała o tych półkrzyżykach, to nie wpadłoby mi do głowy, że jakiś błąd popełniłaś :-)
    Meloman z niego jak najbardziej... pewni nuci pod nosem "ulepimy dziś bałwana"... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bałwanek taki szczęśliwy i uśmiechnięty ,jestem pewna że muzyki słucha:)
    Słodki hafcik ,warto się było trudzić i nitkami kombinować bo cudo wyszło z Twoich kombinacji .
    Pozdrawiam i słonecznej majówki Ci życzę:))) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Tobie również niech czas majowy miło płynie. I pogody łądnej Ci życzę, bo coś ta majówka kapryśna :-)

      Usuń
  3. Ja bym chętnie haftowała na lnie ale niestety nie dowidzę i jest to dla mnie okropna trudność:))też mam takie resztki kanwy małe i myślałam,że wyhaftuję jakieś małe wzorki na Celinki,ale jak się dowiedziałam,że ma być minimum 2 cm marginesu to wychodzi,ze mogła bym wyhaftować wykrzyknik:)))ostatnia kanwa jaką kupiłam była z metrażu i to był błąd bo jest fatalna:)zachowuje się jak biała juta,nawet usztywnienie nie pomogło:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutkie skrawki można wykorzystać na przywieszki prezentowe. One się zawsze przydają :-)
      Pozdrawiam cieplutko, Bożenko :-)

      Usuń
  4. Widać, że bałwanek jest bardzo szczęśliwy, taki kolorowy i uśmiechnięty :)f
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, uśmiechnął się jeszcze bardziej, gdy komentarz Twój przeczytał :-)
      Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  5. Bałwanek jest rewelacyjny 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Wpadł mi w oko głównie z powodu tych nauszników (słuchawek).
      ;-)

      Usuń
  6. Bardzo fajny bałwanek i bardzo zadowolony...a że uśmiech jest zaraźliwy to i patrząć na niego człowiek się od razu uśmiecha:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech i nos - klasyczne :-))
      Dziś w blokowiskach trudniej o węgielki...
      Pozdrówko, Karolino, przesyłam :-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Małgosiu :-)
      Taki mały, a sporo kolorów w nim :-)

      Usuń
  8. Uroczy bałwanek :) Osoby, które nie znają wzoru to nie zauważą pomyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, ale haft trochę na tym stracił jednak... Zgubiła mnie tak zwana rutyna. Mam nauczkę, by uważniej obchodzić się z wzorem ;-)

      Usuń
  9. Śliczny ON.
    Aniu, nie bądź taka krytyczna dla siebie, bo te nierówności to chyba są widoczne tylko dla Ciebie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuję za Twoją wyrozumiałość.. lżej mi teraz...
      ;-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Świetny bałwanek! A interpretacja ze wszech miar dobra, widać, że zasłuchany.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak "mój", to słucha jazzowych standardów :-))
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  11. Maleństwo ale za to jakie urocze :) Teraz masz swojego własnego, pogodnego i rozśpiewanego Olafa :)
    I zupełnie nie widzę ,żadnych niedoskonałości Aniu...zupełnie nie wiem o czym piszesz ;)
    Uściski Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, Olafa to on wyglądem nie przypomina, ale dołączyłam te filmiki, bo go uwielbiam :-)))
      Może kiedyś popełnię jakąś literkę z alfabetu z tą postacią ;-))
      Dziękuję Ci pięknie za dobre słowo.
      Uściski odwzajemniam z ochotą :-))

      Usuń
  12. Śliczniutki bałwanek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam żadnych błędów nie widzę. Jest prześliczny. A można wiedzieć skąd masz Aniu ten wzorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Edytko :-)
      Bałwanki kupiłam w Etsy.
      Pozdrawiam cieplutko i słonecznie :-)

      Usuń
    2. A ja za chiny nie umiem tam kupować.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Chyba się już pogodził z tym nieszczęsnym tłem :-))
      Dziękuję, Lucynko :-)

      Usuń
  15. W końcu znalazłam chwilkę, cudny ten bałwanek, ja również nie widzę żadnych niedoskonałości. pozdrawiam gorąco weekendowo Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, bo patrzysz łaskawym okiem, za co serdecznie dziękuję :-)
      Uściski :-)

      Usuń
  16. Półkrzyżyki to dla mnie wiedza tajemna póki co;-) więc nie bardzo wiem,co by się miało zmienić gdybyś ich użyła, jak dla mnie jest doskonale. Bałwanek jest przesłodki i radosny jak Olaf.Ja dziś cały dzień w słuchawkach urzęduję i polskiego Topu Wszechczasów słucham. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Gdybym ich użyła, tło byłoby delikatniejsze, przez co główny motyw bardziej by się z tego tła "wybił" :-)
      Dziękuję pięknie za wizytę i komentarz. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  17. Uroczego śniegowego Jegomościa wyszyłaś. Radosny hafcik, na którym nawet zima jest niegroźna. Pół- czy całe krzyżyki, i tak jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haftuję właśnie drugiego z czterech. Jest zdecydowanie lepiej :-))
      Dzięki za wyrozumiałość, Violu :-))

      Usuń
  18. Bałwanek jest cudny :).

    Ja cały czas haftuję na kanwie jakoś nie mogę się przekonać żeby spróbować na lnie ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)