czwartek, 31 października 2019

Choinka 2019 - październik

Na pięć przed dwunastą wrzucam te maleństwa...
No, wiem. Zupełnie się nie popisałam w październiku.
Bo metryczka była na tapecie...
Mam nadzieję, że w listopadzie będzie lepiej.
A metryczkę pokażę w następnym poście :-)
Oto one - bez sesji należytej, bo i nie zasługuje toto...
No, ale żeby dopełnić zobowiązania...




Maleństwa zgłaszam w zabawie u Kasi, jak w tytule...
Dziękuję serdecznie za komentarze pod poprzednim wpisem, pozdrawiam  wszystkich jeszcze tu do mnie zaglądających i obiecuję poprawę...


11 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwa, a małe jest piękne. Czekam na ich zagospodarowanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te maleństwa! W pełni zasługują na prezentację, bo jakby nie było za jakiś czas będą niesamowitą ozdobą jakiejś wyjątkowej kartki lub zawieszki!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maleństwa Aniu :)
    Nie zawsze haft musi być duży i bogaty, ważne jest to jak go wykorzystasz i oprawisz .
    Jestem pewna ,że z tym nie będziesz miała żadnego problemu i gotowa praca nas zachwyci.
    Pozdrowionka dla Ciebie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sesja bez ,należytej ' sesji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu Ty nie czaruj, bo jak zawsze z tych maleństw wyprodukujesz coś przepięknego :)
    Tego jestem akurat pewna!
    Zasyłam Ci mnóstwo serdeczności :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami maleństwo, ale urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe jest piękne i na pewno znajdziesz na te maleństwa jakiś fajny pomysł, sama jestem ciekawa jaki;-) Czekam na premierę metryczki i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te maleństwa...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. O, na pewno w przyszłości pięknie je oprawisz, jak to ty.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maleństwa napewno wyczarujesz z nich wspaniałe kartki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)