środa, 8 lipca 2015

Moje z nitką tańcowanie


Umęczę Was dziś do bólu moją biżuterią. Bo tak mnie jakoś naszło. A to chyba dlatego, że niedawno utraciłam wszystkie zdjęcia - matki z mojej starej strony internetowej. Niektóre ze zdjęć odzyskanych są tak złej jakości, że oczywiście katować Was nimi nie będę, ale to, co się dało, chcę uratować przed niebytem, by udokumentować moją drogę do jako takiego dorobku w dziedzinie, którą właściwie już prawie porzuciłam. Chyba zainteresowanie biżuterią frywolitkową słabnie : ( 
Uprzedzam, że będzie dużo i nuuuudno...
No więc zaczynamy!


Glaukos
Projekt według pomysłu Elizabeth C. Zipay. W kolczykach zastosowałam labradoryt fasetowany, przekładki i bigle ze srebra oksydowanego oraz paciorki szklane:




Aude
Projekt własny z użyciem koralików szklanych o plastikowych:


Bez nazwy
Wzór podpatrzony w galerii "Etna" ale przeze mnie zmodyfikowany. Wykonałam go w kilku wersjach kolorystycznych, tu prezentuję dwie z nich. Użyłam koralików szklanych:




Pavone
Projekt własny z koralikami szklanymi:


Galatea
Zastosowałam w nich perły słodkowodne, perełki i koraliki szklane:


Parwati
Projekt własny z koralikami szklanymi:


Feniks
Projekt własny z koralikami szklanymi:


Dwaj druidzi
Projekt własny. Splot z nici metalicznej, srebrne bigle, perły słodkowodne i koraliki z hematytu:





Czarna Bess
Z kryształkami Swarovskiego i koralikami z hematytu. Wzór pochodzi z friform:







Orzechówka z wiśnią
Projekt własny z koralikiem szklanym:


Paj Chi Wo



Ulp
Projekt oparty na pomyśle Niny Libin. Z koralikami szklanymi:






Zimowa opowieść
Wzór oparty na kolekcji Jekateriny Stiepnoj i na biżuterii Maranty. Koraliki szklane i hematytowe:




Uff! 
Tyle na dziś.
Mam nadzieję, że ocalę te moje uploty od zapomnienia :)
Pa pa

26 komentarzy:

  1. Na początku chciałam napisać : nie moje to kolory, ale obiektywnie się zachwycam, ale zobaczyłam Parvati, Feniksa i Czarną Bess i oszalam z wrażenia baaardzo subiektywnie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dbałam o to, by w mojej ofercie każdy mógł coś dla siebie znaleźć, stąd tak zróżnicowana paleta barw - do wyboru, do koloru, jak to się mówi ;) Cieszę się, że i Ty odnalazłaś tu coś, co Ci się spodobało :)

      Usuń
  2. Bogactwo wzorów i kolorów, ale dla mnie feniks to nr 1 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wracasz do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko archiwalne... Nic nowego nie powstaje, a oczy wciąż chore, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nudno nie było. Bogactwo wzorów i kolorów... Jak dla mnie Parwati naj, naj, naj... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O żadnej nudzie nie może być mowy! Jest się czym zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się napracowałaś, a wszystkie śliczne. Trudno byłoby mi wybrać:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękności absolutne. Ja mało kolczykowa jestem, by nie rzec, że w ogóle, a wzdychałam i rozmarzałam się...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe formy :) Frywolitka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne , te kwadratowe mam ogromna ochote odgapic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam nic przeciwko - też odgapiłam :D Z pracowni Enta ;) A robi się je szybko i przyjemnie :)

      Usuń
  12. Cała masa wzorów! Co jedne to piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła kolekcja.....lubię gdy tak przynudzasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anulka! Ty męcz! Bo przecież one takie piękne! :)
    P.S. Twoje taśmy ozdobne i wieczka z miodem- oniemiałam! Są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takimi pracami to możesz męczyć co dzień, piękne kolczyki aż trudno wybrać najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne te kolczyki! Wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz absolutny talent do robienia takiej biżuterii, piękne wzory i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna biżuteria, nic tylko życzyć więcej postów z męczykichą;))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Frywolitkowe cuda! Ciągle brakuje czasu na szlifowanie poznanych podstaw pracy czółenkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prace:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne, szczególnie te pawiowe :)

    OdpowiedzUsuń

  22. Ja zachwycam się każdym kompletem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Napracowałaś się:) Śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  24. z przyjemnośćią pozglądałam... :-)
    ja dopiero stawiam pierwsze niesmiałe kroczki w tej technice

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)